8 Temmuz 2009 Çarşamba

Selamm


Bu blogu içimden gelen paylaşım ruhuyla hazırlamaya karar verdim. Dolaştığım kadın sitelerinde bayanların çaresizce saçıma ne sürsem, bugün ne giysem, çocuğum yemek yemiyor ne yedirsem gibi sıkıntılarını gördükçe bu isteğim daha da alevlendi.
Öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum 28 yaşında ama hala 18 gibi hisseden ve davranan bir çocuk annesiyim. 2 yaşında oğlum var bütün günüm onunla geçiyor. Onun 2 yaş sendromuyla boğuşuyoruz :( Dönem dönem dengesizlikler yaşıyoruz kah yemek yemiyor, kah huysuz oluyor. Şimdi bir de çiş alıştırıyoruz. Hayırlısı...
Ama bunlardan arta kalan zamanlarımda bakımımla, makyajımla, giyimimle, oğluma ne yedirsem derdiyle uğraşan biriyim. Kendimi seviyorum. Kendime bakım yapmayı özellikle saçlarımla uğraşmayı seviyorum.. Zaman ilerledikçe size çok değişik önerilerim olacak.. Belki sizlerinde bana önerileri olacak, sizden gelecek farklı bilgileride bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder