15 Şubat 2010 Pazartesi

Elma Diyeti yada Yeşil Elma Diyeti

Kalori hesabı tabi ki hala yapıyorum ama yukarıdaki açmış olduğum konuda da bahsettiğim gibi vücut sürekli aynı düzeni kaldırmıyor gerçi diyet boyunca sürekli aynı şeyleri yemedim, kalori hesabı yapıyorsanız istediğiniz yiyeceği adetli yada sınırlı bir biçimde yemeği öğreniyorsunuz. Yemeden evvel hemen kalorisine bakıyorsunuz zaten :) Ama ben yinede biraz değişiklik olması açısından elma diyetine başladım yeşil elma yiyorum bunu 4-5 gün yapıcam. Yeşil elmanın tadına da bayılıyorum zaten... Her yeşil elma aynı cins ve aynı tatta olmuyor.. Ama şuna eminim ki elma diyeti kesin sonuç veriyor. Sabah normal protein (yumurta, süt, peynir) destekli kahvaltınızı yapıp öğlen çok acıkırsanız salata, sebze yiyebiliyorsunuz. Yine gün içinde çok acıkırsanız 1 elmanın yanında 1 dilim kepek ekmeği yiyebiliyorsunuz. Kahvaltı haricinde 2 saatte bir elma yiyeceksiniz. Akşam saat 7 yada 8 de sonlandıracaksınız. Gerçi yemeği sonlandırmak yatma vaktinize de bağlı oluyor, mesela ben gece 3 gibi yattığımdan daha geç de yiyebiliyorum akşam yemeğimi. Bunun yanı sıra sürekli beşi bir yerde çayımı da içtim. Hiç bir diyeti fazla sürdürmemeliyiz bence. Bu bizim sağlığımız için önemli. Sabahları her zaman bir haşlanmış yumurta yemek gün boyu ihtiyacımız olan bütün protein gereksinimlerini karşılıyor. Bunu da aklınızda bulundurun derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder