13 Şubat 2010 Cumartesi

Meyveli Dondurma (Muzlu Frigo)


Bu da eski tariflerden uzun zamandır yapmadığımı farkettim, bir de oğlum dondurma diye tutturunca bu güzel dondurmayı yapmaya karar verdim. Tarifi kremşanti paketinin arkasında görmüştüm yapınca da çok sevmiştik ama kış olunca yapılmıyor pek fazla.. Ben diyetteyim ama bir parça yedim, ağzıma gelen tadı tarif edemiyorum şimdi, yapın ve görün diyeyim. Ama sakın demeyin verdiği tarifleri ne kadar da övüyor diye çünkü gerçekten çok beğendiğim yada çevredekilerin yiyipte çok beğendiği lezzetleri buraya koyuyorum...

Malzemeler (Açıklamalı)

2 paket krem şantiyi 1.5 su bardağı süt ile iyice çırpın.
Çırpılan krem şantinin içine bir paket petibör ufalayın...

Ben içine 1.5 iri muz, göz kararı ceviz, kuru üzüm, damla çikolata, kuru kayısı doğrayıp koydum. Sizde evinizde olan hoşlandığınız şeylerden koyabilirsiniz...

Evinizde cam olmayan yani buzlukta soğuğa dayanabilecek kaplardan birini alıp içine streç film yada poşet yerleştirip karışımı içine dökün, boş yer kalmasın, kaşıkla bastırın. Buzluğa kaldırın. İyice donduğunda tabağa alıp üstüne ya vanilyalı yada çikolatalı sos dökebilirsiniz. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder